Paresce mentira, mas a relaçom existe. Ou quando menos, existe para estes liberais que vivem num universo paralelo onde o espanhol é a língua própria de Galiza. Língua própria minorizada e ameaçada polo nacionalismo galegófono. O mesmo propõem umha espécie de apartheid galego, como passeiam a sua independência polas ruas de Compostela.
- Por outro lado, começarom uns: "Pensemos en el requisito (no mérito) idiomático para integrar los retenes. Va en la misma línea que aquella idea funeraria de un diputado que pretendía galleguizar los camposantos, o lo que es lo mismo, que se muriera en gallego. Ahora podría decirse que los montes se quemaron, pero respetando escrupulosamente las exigencias de la Mesa pola Normalización".
- Seguirom outros: "Leopoldo Cuesta comenta que la Junta de Galicia está dedicando grandes esfuerzos a promover que las lápidas de los cementerios se escriban en gallego. 'Al mismo tiempo que la clase gobernante especulaba sobre tan fundamentales cuestiones, se desmantelaba el dispositivo antiincendios puesto en pie por la anterior Junta de Galicia. El resultado es que los muertos en terribles incendios que han asolado Galicia durante el verano muertos se van a quedar, pero, eso sí, sus lápidas en el cementerio estarán escritas en gallego' ".
- E acabarom os de sempre: "El PP acusa a la Xunta de Galicia de haber reducido en los presupuestos el dinero dedicado a la prevención y lucha contra los incendios y de haber dedicado estos "ahorros" a "otras actividades prioritarias para los dirigentes de BNG", como subvencionar la colocación de lápidas en los cementerios "que estén rotuladas en gallego".
É bem sabido. A Junta nom tem nengum outro gasto mais do que a normalizaçom lingüística (o que explica que estejamos tam bem). É por isso que quando alguém paresce que faz algo pola normalizaçom lingüística, tudo arde, a gente morre e Deus mata um gatito.
3 comentários:
non hai smiles que recollan as gargalladas que boto con esta páxina. adiante!!!
Narbona.....¿Ama y entiende a Galicia?
Haarp y los Stones
Enviar um comentário